Lysa 2010.07.09. 09:14

Padló + üveg

Zajlik a hajópadlózás. Tegnap, amikor munka után haza értem a következő látvány fogadott:

Mind a három szobában lecsavarozták a párnafákat és elkezdték leszögelni a hajópadlót. Természetesen a szigetelés sem marad el a padló alól.

Alakul a nappali menyezete is.

És most pedig egy gyors előrelépésről (legalábbis nekem, mint üveg témában laikusnak): hétfőn reggel szóba került az üvegezés és azt mondta Imre, hogy akár jöhet is az üveg. Délelőtt fel is hívtam az üvegest, akitől már előzetesen kértem ajánlatot, és megbeszéltük, hogy felmérés után pontosítunk azon. Ők már dél körül jöttek is felmérni, és megegyeztünk. Csütörtök reggel fél nyolc, csörög a telefon. Az üveges volt és azt kérdezte, hogy jöhetnek-e beépíteni az üveget amit legyártottak. Természetesen szigetelt üveg, kb. 12 m2, ami 30 darabból áll össze. Tehát tegnap mire hazaértem már ez is megvolt.

Ezek után készülünk a hétvégére. Ecsetek csőre töltve. FESTÜNK. Már megint.

A bejegyzés trackback címe:

https://gerendahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr772140211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása