Vasárnap este 9 óra. Egy hosszú fárasztó nap után leültem a gép elé, hogy leírjam a tegnapi és ami nap történéseit, amikor szólt a párom, hogy valami kopogó zajt hall az épülő házunk felől.

Gyorsan átszaladtunk és látjuk, hogy Emil és István van a garázs tetején, és ragasztják rá a fóliát. Az időjárást elnézve van némi esély egy kis esőre és ettől szeretnék megvédeni a már felszögelt lambériát.

Szerintem a legtöbben erre csak legyintettek volna, de ők nem. Csak remélni tudom, hogy mindenki ilyen lelkiismeretesen végzi majd a munkáját, akinek még dolgozni kell a házon.

Legutóbb a pénteki eseményekről írtam, azóta szombaton a garázsnak is megépítették a tetőszerkezetét és mint a fennt leírtakból kiderült le is lambériázták a födémet.

Vasárnap reggel fél hétre bejelentkezett a kőműves, hogy jön és befejezzük a kéményt.

Ő jött is pontosan, én meg majdnem elaludtam. Azért sikerült minden hozzávalót odakészíteni mire megérkezett és dél körül végeztünk is.

A bejegyzés trackback címe:

https://gerendahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr652079423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása