Szerdán reggel átmentem Imréhez, hogy egyeztessünk pár dolgot. Ő azzal fogadott, hogy mit szólnék hozzá, ha holnap felraknánk a cserepet. Na, én erre nagyot néztem, mert akkor segítséget kell intéznem a cserép hordásához. Telefonáltam ide-oda, és hála a segítőkész rokonságnak gyorsan sikerült segítséget hívni. Addig viszont még a tetőablakokat is be kellett építeni, ami egyáltalán nem okozott gondot.

A tetőablak után fellambériázták az egyik szoba, a konyha és az előszoba falának egy részét. Természetesen a falak másik oldala csak szigetelés után lesz lezárva.

 

 

 

Csütörtökön reggel 7-re hívtam a kis csapatot, időben ott is volt mindenki és kezdődhetett a tetőfedés.

A háznak az északi oldalán kezdtük, amit reggeli előtt hamar be is fejeztünk. Ezen az oldalon ugyanis nem sok cserepet kellett vágni. Majd a másik oldalt...

...itt már van egy-két akadály, amik miatt lelassult a tempó és még a gerinccserép rögzítését is meg kellett oldani.

Délután 3 körül véget ért a tetőfedés. Na nem azért, mert be lett fedve az egész, hanem mert elfogyott a cserép. Gyorsan felhívtam a környék összes értékesítőjét, hátha valahol találok készleten. Hát persze, hogy nem volt sehol. Csak rendelésre. Így elmentem oda, ahol már korábban vettük a cserepet és rendeltem még másfél raklappal. Nagy szerencsénkre nem változott az ára, csak ki kell várni amíg megérkezik. Lényeg a lényeg: nem gondoltam volna, hogy ilyen jól mutat a tetőn ez a cserép.

Még valamikor reggel, amikor már a tetőn voltunk, befutottak a vizes embereink. Megbeszéltük a felmerült kérdéseket, amit korábban még nem, és ők is hozzáláttak a dolgukhoz. Először a fűtéshez szükséges csöveket fektették le, aztán a vízcsapok tervezett helyére álltak ki csövekkel.

Azt hiszem még a villanyszerelésről nem írtam. Menet közben a vezetékelés is elkezdődött. Ennek feltűnően látható nyomai a padláson vannak, és amikor odáig jutottam volna, hogy lefotózzam már sötét volt. De ami késik, nem múlik.

A bejegyzés trackback címe:

https://gerendahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr222108742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása